28 Şubat 2010 Pazar

ŞAHAN vs CEM YILMAZ

Şu günlerde, sanki hayati önem taşıyormuş gibi, tartışılan konulardan birisi de bu. Şahan ve yarattığı Recep İvedik mi daha iyi yoksa efsane Cem Yılmaz mı diye. Neyse madem tartışılıyor ben de konu hakkındaki görüşlerimi paylaşayım.
Öncelikle şunu belirteyim ki ömrümde ilk defa Şahan'ın filmine para vererek gittim, Recep İvedik 3 e, ve yorumlarımı da buna göre yapacağım.
Bir kere Cem Yılmaz bir fenomendir buna kesinlikle katılıyorum ve Şahan şu anki konumuyla bence ancak çaylağı olabilir fakat, son filmlerine bakarsak Recep İvedik 3 ün komedi yönüyle Yahşi Batı'yı katladığını söyleyebilirim. Tamam dekor, oyuncu kadrosu ve mekan yönünden Yahşi Batı gerçekten çok iyiydi ama espri yönünden zayıf kalmışsın Cem Yılmaz. Şahan işin çakallığına kaçmış; amatör oyuncu kadrosu, az ve ucuz mekanlar ama espri yönünden başarıyı ve dolayısıyla parayı tutturmuş. Ve son bir övgü daha Recep İvediğe... Bugüne kadar "ayy bu Şahan da hep küfürle güldürüyoo. Cık cık cık hiç çekemem öyle espri" diyenlere tek bir lafım var o da gidin izleyin öncelikle filmi.
Sanki hayran oldum gibi görünüyorum İvediğe ama tabiki de işin aslı bu kadar övüne övüne anlatılacak bir tarafı da yok. Sonuçta 2 filmde ticari olarak yapılmış ve 2 komedyenimizde isimlerini ortaya koyarak milletin alırım parasını cebinden düşüncesinde boğulmuşlar. Tabiki de bi kıyaslama yapıcaksak evet İvedik güzeldi, güldürdü vs.. ama bu kadar başka bişi yok.
Son olarak Cem Yılmaz'ın bundan sonra kaliteyi artıracağı umuyorum. Ayrıca Bir sözüm de Şahan'a. Şahancığım evet filmlerin gişenin altını üstünü getiriyor ama Recep İvedik senden daha da ünlenmeye başladı. Ne yap ne et Recep abimizin sağlığına dikkat et, aranı bozma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder