27 Şubat 2010 Cumartesi

SONUNDA!!!

Eveeet beklenen oldu ve sonunda ve 27 şubatı 28 e bağlayan gece ani bir operasyonla blogumu açmış bulunuyorum. Bu giriş yazım son derece sade olmak kaydıyla bundan sonraki yazılarım bu denli düz ve klasik olmayacaktır.
Peki neden blog açtım ben. Bu dünyada açmayan bir ben mi kalmıştım??... yoo alakası bile yok. Aslında birçok sebebi var ama 1.si hayatı boyunca her olaya bodoslama dalmış ve yorumlamış birisi olarak bir bloga ihtiyacım vardı. 2.si ve belki de en önemlisi de çok değerli bir arkadaşım Elvan Güneş'e verdiğim söz doğrultusunda hareket ederek blogumu açmış bulunuyorum:). Kendisi de bir blog sahibi olarak benim bu blogu açmamda ilk ve belkide tek destek olan kişi olduğundan buradan sonsuz teşekkürler. Eminim kendisi bu yazıyı okuduğunda da gayet mutlu olacaktır:)
Son olarak blogumda yazmayı planladığım birçok şey var. Siyasi yorumlar, spor yorumları, film yorumları, nadiren de olsa kitap yorumları......Umarım yazılarımı okurken büyük keyif alırsınız. Herkese iyi okumalar diyerek başlıyoruz artık:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder