16 Nisan 2010 Cuma

FİLMLER Mİ GERÇEKTİR YOKSA HAYATLAR MI YALAN...??

Başlık çok havalı oldu aslında ama konumuzun içeriği gayet açık. Bu konu benim bir arkadaşıma hep böyle filmlerdeki karizmatik sahneler gibi olan bazı anları yaşatmaya çalıştım ama bir türlü denk gelmedi(Ne tür sahneler diye sormayın işte genel olarak konuşuyorum). Denk gelmeyince de o an dedim ki; demek ki filmler gerçek hayatı pek de yansıtmıyormuş. Her ne kadar normalde aksini düşünsemde hayat; içine girince pek de mümkün olamayacağını düşündürttürüyor. Ne acı değil mi?? Halbuki filmi yazanda insan, oynayanda insan fakat hayat gerçek hayat değil. Söyleyebileceğim tek şey, hayatı filmlere benzeten tek yanın tesadüfler olduğu gerçeğidir. İnsanlar filmlerdeki gibi bir hayatı sadece kendi iradesi dışında yaşayabiliyor. Ne kadar kendini yırtsan da paralasan da ıııı nafile. Belki acınılası bir durum insan için, belki de en büyük güçsüzlük kendi hayatını doğrudan istediğin gibi yaşayamamak ama durum böyle........
Amaaaaaa bana sadece düşündürttürüyor. Çünkü ben pes etmedim ve bunun ödülünü alacağım birazdan. Yazımın başında belirttiğim arkadaşım birazdan bu yazıyı okuduğunda bir nevi filmlerdeki o karizmatik sahnelerden birini yaşamış olacağız. O yüzden başı sonu ayrı ayrı oynayan bu yazımı noktalarken söyleyebileceğim tek şey hayatta hiçbir şey için pes etmeyin.
NOT: Bu arada o arkadaşımın kimliğini vermeyeceğim. Çünkü verirsem film gibi olmaz:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder